Тематика курсів підвищення кваліфікації
для педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти
30 годин
№ з/п |
Прізвище, ім'я та по батькові вчителя |
Назва курсу |
Предмет, посада |
Примітка |
2023 р.а. |
||||
1 |
Строган Л.І. |
208. Управлінська діяльність заступника керівника закладу загальної середньої освіти в умовах Нової української школи |
Заступник директора з НВР |
|
2 |
Падяк М.Й. |
311. Інтерактивні виховні технології в роботі педагога-організатора |
Педагог-організатор |
|
3 |
Мороз Л.Е. |
211. Академічна свобода в НУШ: виклики та переваги (теорія і практика) |
Вчитель початкових класів |
|
2024 р.а. |
||||
1 |
Токарчик Н.М. |
212. Професійний розвиток учителя української мови та літератури в умовах реформування мовно-літературної освіти |
Вчитель української мови та літератури |
|
2 |
Вітик О.М. |
313. Психологічний супровід створення безпечного середовища у закладі освіти |
Практичний психолог |
|
3 |
Сціра А.В. |
283. Розвиток ключових компетентностей при викладанні трудового навчання та технології |
Учитель трудового навчання та технологій |
|
4 |
Подобінська С.О. |
284. Професійний розвиток учителя образотворчого мистецтва (фахівці) в умовах упровадження Нової української школи. |
Образотворче мистецтво |
|
5 |
Осідач З.Д. |
323. Реалізація компетентнісного підходу у роботі вихователя |
Вихователь ЗЗСО
|
|
8 годин |
||||
2026 р.а. |
||||
1 |
Зінько С.М. |
343. Як оцінювати без оцінок: дієві практики формувального оцінювання |
Вчитель початкових класів |
Розвиток професійних компетентностей, визначених у Професійному стандарті вчителя |
2 |
Грицалик О.І. |
343. Як оцінювати без оцінок: дієві практики формувального оцінювання |
Вчитель початкових класів |
Розвиток професійних компетентностей, визначених у Професійному стандарті вчителя |
3 |
Сціра Т.М. |
344. Формування дослідницьких умінь учнів початкової школи. |
Вчитель початкових класів. |
Розвиток професійних компетентностей, визначених у Професійному стандарті вчителя |
4 |
Бождан І.В. |
360. Розвиток дивергентного мислення та методика тренінгів як набуття професійно-педагогічної компетентності. |
Вчитель природничих дисциплін (хімії) |
Розвиток професійних компетентностей, визначених у Професійному стандарті вчителя
|
2027 р.а. |
||||
1 |
Сливар М.М. |
352. Демократичні виміри діяльнісного навчання правознавства у новій українській школі: змістові та методичні аспекти |
Вчитель правознавства |
Предметно-методична |
2 |
Ящишин О.В. |
346. Діяльнісний підхід до навчання української мови в 5-6 класах нової української школи |
Вчитель української мови та літератури |
Предметно-методична |
3 |
Чемерис Є.П. |
392. Освіта для сталого розвитку: цілі збалансованого розвитку |
Вчитель природничих дисциплін |
Прогностична |
4 |
Щирба О.Б. |
357. Розвиток громадянських компетентностей учнів
|
Вчитель музичного мистецтва |
Предметно-методична |
You can do it, too! Sign up for free now at https://www.jimdo.com